konečně pořádný „půlnoční kovboj“

nad Bílou skálou

nepřítel nikdy nespí …obrubník v Mezirolí

TO Arizona

18 kusů se tetelí v horku u AC Start, objevil se i Žíža a také jezdec profistáje „Lady Marion“, vybavený novým karbonovým kolem. Doufáme, že jej jistě hlídá jako oko v hlavě a nesleze z něj ani v posteli aby mu ho opět někdo rychle neznárodnil či nepřemístil do jiné oblasti Schengenského prostoru.

Slunce pálí ostošest a vyjíždíme se zchladit ve směru k Čankovu a pak se motáme v terénech kolem Bílé skály k Mezirolí, kde si na Irču počíhal zrádný obrubník. Irča rychle ošetřena, odvezena k profíkům a tým to bere do Děpoltovic a pod  muničák nad Novou Rolí, kde zkoušíme kdo vyjede v sedle krátký, do ksichtu se nám smějící brdek.

Někteří ho hravě zvládli, já ho ovšem zdolal pěšky a fofřím dál stále vzhůru kolem Hutnického vrchu za týmem. „Zemanova“ stezka dolů k Rolavě, ta překonána po mostku a již trénujeme techniku jízdy mezi kameny, větvemi a bahnem ve stoupání po žluté pod Vysoký vrch.

Zdatní a hlavně mladší borci pokračují po žluté prudce vzhůru a ostatní jedou dlouhým lalůčkem po lesní šotolinové cestě, aby se pak opět setkali u chaty na rozcestí Kobelec. Zelená značka k Nové Suché, pak prudká levá a jsme v lese nad Černavou. Les vyprahlý, sucho jak na Sahaře, hlavou se honí myšlenky na koupačku v lomu u TO Arizona.

Těla prachem zapudrovaná a je tu sjezd od vrchu Křovina k jezírku v lomu. Voda v lomu vypadá nezdravě, čas rychle pokročil a tak se koupání protentokrát vzdáváme. Sjezd do Tatrovic a stále dolů až k usazovací nádrži pod Vřesovou, kde si plíce plníme čerstvým vzduchem „provoněným“ vůní z rektizolky.

Rychle v oblacích černého prachu opouštíme tato „romantická“ místa a kolem „Bílé vody“ nad Chodovem jedeme k Božíčanům, kde se loučí novoroláci. Nás čeká Jimlíkov i jízda kolem parovodu do Žižkovy ulice a svižné tempo kolem vysílačky je završeno dlouhým „pivním špurtem“ k branám základny.

Garmin ukazuje svižně ujetých 52 km v průměrné teplotě 26°C. Co jsme vypotili, je třeba tělu dodat a tak se usilovně snažíme. Vzpomínáme na sobotní úspěchy závodníků, ještě domluva na sobotní plavbu po Ohři. Kromě piva vstřebávám i první informace k Atramonu a začínám vidět zeleně. Bezvadně projeté úterní odpoledne…