Mnichov

Kladská – obě sekce pohromadě, 18 kusů

První, ale opravdu první květen je zde a s ním spojená tradiční Tukanská vyjížďka do míst, kde ve svém největším loveckém revíru kníže Otto Sigismund Schönburg-Waldenburg strávil mnohé chvíle s okem na mušce své zbraně. Tukani dnes osedlali také své „zbraně“ a ve dvou skupinách vyjeli do těchto i dnes hojně navštěvovaných míst.

Krásné, sice poránu chladné počasí a v deset hodin vyjíždí sekce bajkerů do terénu. Silničáři jsou ještě v pyžamu, ale s kávou v ruce už se připravují na jedenáctou, aby po silnicích dojeli do stejného cíle jako bajkeři.

Jedenáctá odbila a jako překvapení se u Tuhnické lávky objevují Marty s Hankou a posilují tým zdravotně hendikepovaných silničářů. Vyjíždíme k Březové, již rozjetí Marty s Hankou nasazují tempo a „budík, koleno, železný muž a chrchla“ mají co dělat. Naštěstí jsou tu semafory, jenž brzdí Martyho rozlet a po domluvě je pak tempo upraveno.

No na zdravý pohyb to, mezi rychle jedoucími auty není a malá nepozornost i zemská přitažlivost si vyžádala svou oběť. Prasklý bidon končí svou životní pouť v příkopu, helma zachraňuje hlavu, pár kapek krve. levá páka brzdy srovnaná, srovnaná je i psychyka, řidiči  nabízejí pomoc, ale té není potřeba.

Bečov za námi a nenápadné stoupání na silnici kolem Pramenského potoku je nahrazeno výživnějším do Mnichova. Stoupání máme za sebou a již se houpeme přes Prameny ke Kladské, kde nalézáme bajkerskou sekci pohodlně usazenou v „Myslivecké“ osvěžovně.

Plněné bramborové i borůvkové knedlíky došly a i nám dochází, že „Zuzanka volá…“ a že se máme obrátit na cestu zpět. Bajkeři se vrací zpět do terénu a svižně míří k základně. Silniční sekce si pak vychutnává slasti rozbitého asfaltu ve sjezdu do Kynžvartu, aby se pak jarně rozkvetlými alejemi protáhli přes Kynšperk, Sokolov a Loket do Varů, kde se opět po zdolání 112ti kilometrového opojení asfaltem, setkává u jednoho stolu s bajkerskou sekcí v kulturně rehabilitačním středisku „U Kubrychtů“.

Bajkeři si zapisují do deníčků dnes ujetých 86 km a nastoupaných 1750 metrů, silničáři nejsou o nic pozadu a zapisují poctivě odmakaných 112 km a 1785 nastoupaných metrů.  Kolik toho pak společně urazili v osvěžovně statistici raději nesledují…

fotky                       fotoateliér Žíža

bajkerská sekce:

silničářská sekce:

 

 

Loading